Tyger
Legacy Member
Hallo,
Ik wou op een centos server dus een proxy opzetten en toen ik bezig was met installen van adressen kreeg ik een error van eth1 niet geconfigureerd dus ik ga kijken in etc/sysconfig/networking/devices en het blijkt dat zowel eth0 en eth1 er niet in staan.
Nu vraag ik mij af hoe kan ik deze configs erin krijgen. Of moet ik ze gewoon zelf maken en hij zal ze uitvoeren?
Ik wou op een centos server dus een proxy opzetten en toen ik bezig was met installen van adressen kreeg ik een error van eth1 niet geconfigureerd dus ik ga kijken in etc/sysconfig/networking/devices en het blijkt dat zowel eth0 en eth1 er niet in staan.
Nu vraag ik mij af hoe kan ik deze configs erin krijgen. Of moet ik ze gewoon zelf maken en hij zal ze uitvoeren?
