Archief - Explorer crasht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xBoredx

Legacy Member
M'n explorer crasht vrij geregeld als ik een game opstart. Kan ik hier iets aan doen?

Omdat m'n explorer crasht blijven al de programma's bv irc, dat ingesteld staat om te minimaliseren en een system tray icon nalaat, wel werken maar ik kan ze worden wél niet meer weergegeven in m'n system tray (ja, da ding naast het uur enzo) dus kan ik ze niet meer openen...
Is er een manier om ze wel terug te kunnen openen?

Tnx in advance

xBoredx

Legacy Member
Windows xp met al de nieuwe updates en service packs. Het probleem deed zich voor het eerst na de laatste updates geloof ik.
Mss ligt het aan de nvidea drivers... zal eens kijken of ik de laatste nieuwe heb maar dat denk ik wel, allesinds 1 van de recentste.

(@ oxy_be: ik gebruik firefox al lang, maar dat heeft niets te maken met m'n probleem :p)

xBoredx

Legacy Member
ff terug naar boven zwieren want kheb nog geen oplossing vr dit wel irritante probleem.

AeGis

Legacy Member
heb zelfde prob gehad, geformateerd en sinds nimeer (direct sp1 en dan later sp2 opgezet ook) mja dit is wss geen oplossing :p sry

FoRCe

Legacy Member
Ik heb dat ook regelmatig, maar niet bij het opstarten van games. Van mij komt dit voor wanneer ik veel datatraffic over mijn hd heb gehad. Bv op een lan een paar uurkes tegelijk download en upload.
Meestal krijg ik dan eerst ergens een klein kaderke met een mem error ...
Het rare is dat explorer vaak crasht van mij bij het naar verkenner gaan ( opstellen boomstructuur van pc inhoud ) ofwel als ik op startknop druk en naar de lijst van programmas wil gaan.

Eigenaardig probleem aangezien explorer zich telkens herstart bij die fout. Zoals bij de threadstarter blijven ook mijn programmas rustig verder doen en bepaalde bevinden zich niet meer in de system tray maar runnen nog wel.

Imo is het dringend tijd voor een format :p ( Winxp is installed for 93 wks )

xBoredx

Legacy Member
kheb geen zin om te formatteren, veel te veel werk en kheb nog examens in januarie... dus is er geen andere oplossing? :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan