xBoredx
Legacy Member
M'n explorer crasht vrij geregeld als ik een game opstart. Kan ik hier iets aan doen?
Omdat m'n explorer crasht blijven al de programma's bv irc, dat ingesteld staat om te minimaliseren en een system tray icon nalaat, wel werken maar ik kan ze worden wél niet meer weergegeven in m'n system tray (ja, da ding naast het uur enzo) dus kan ik ze niet meer openen...
Is er een manier om ze wel terug te kunnen openen?
Tnx in advance
Omdat m'n explorer crasht blijven al de programma's bv irc, dat ingesteld staat om te minimaliseren en een system tray icon nalaat, wel werken maar ik kan ze worden wél niet meer weergegeven in m'n system tray (ja, da ding naast het uur enzo) dus kan ik ze niet meer openen...
Is er een manier om ze wel terug te kunnen openen?
Tnx in advance

