_BulL
Legacy Member
Hoi,
Als ik een map open waar veel bestanden in staan, bijvoorbeeld bij : C:\Documents and Settings\Jaap\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden
Als ik bijv. deze map open komt er een scherm met explorer.exe blabla en dan zo van Verzenden / Rapport niet verzenden. Hetzelfde krijg ik met drwtsn32 ofzo..
Ik heb geen flawu idee wat ik hieraan kan doen. Het veranderen van het beeld, dus van tegels naar lijst ofzo werkt ook niet..
Erg irritant als je gewoon de map wilt doorkijken..
please help me.
greetzz
Als ik een map open waar veel bestanden in staan, bijvoorbeeld bij : C:\Documents and Settings\Jaap\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden
Als ik bijv. deze map open komt er een scherm met explorer.exe blabla en dan zo van Verzenden / Rapport niet verzenden. Hetzelfde krijg ik met drwtsn32 ofzo..
Ik heb geen flawu idee wat ik hieraan kan doen. Het veranderen van het beeld, dus van tegels naar lijst ofzo werkt ook niet..
Erg irritant als je gewoon de map wilt doorkijken..
please help me.
greetzz