kelly*
Legacy Member
Ik heb een vraagje ivm Windows 7.
Ik heb een heleboel mp3´s en foto´s die ik wil renamen.
Het renamen op zich lukt wel maar ik wil graag gewoon naar de volgende file gaan als ik op enter duw om de nieuwe naam te saven.
Nu word de file verplaatst verderop in de lijst (volgens alfabet) en moet ik elke keer terug naar de top van de lijst scrollen.... en dat is erg vervelend!
Weet iemand welke instelling ik hiervoor moet veranderen?
Thanks!
Ik heb een heleboel mp3´s en foto´s die ik wil renamen.
Het renamen op zich lukt wel maar ik wil graag gewoon naar de volgende file gaan als ik op enter duw om de nieuwe naam te saven.
Nu word de file verplaatst verderop in de lijst (volgens alfabet) en moet ik elke keer terug naar de top van de lijst scrollen.... en dat is erg vervelend!
Weet iemand welke instelling ik hiervoor moet veranderen?
Thanks!