Triple0
Legacy Member
Hey
sinds kort werk ik op windows 7 64-bit. tijdens het surfen met firefox merk ik dat als ik sommige websites laadt of tabs open er altijd een "delay" is. firefox hangt dan voor een second en loopt weer verder. dit is zeer vervelend. toen ik op 32 bit werkte had ik dit probleem helemaal niet.
wat kan het probleem zijn?
Mvg
sinds kort werk ik op windows 7 64-bit. tijdens het surfen met firefox merk ik dat als ik sommige websites laadt of tabs open er altijd een "delay" is. firefox hangt dan voor een second en loopt weer verder. dit is zeer vervelend. toen ik op 32 bit werkte had ik dit probleem helemaal niet.
wat kan het probleem zijn?
Mvg