Archief - Firefox profile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

icerulez

Legacy Member
ik was daarnet aan het surfen, wou inloggen op mijn kbc, maar door een of andere niet onderteuning van java lukte dit niet. geen probleem, ik gebruikte IE, dus sloot mijn firefox af, logde in met IE. wou daarna terug firefox openen, vroeg hij plots mijn profile te kiezen. Ik koos voor Default (mijn profile), maar dan zij hij dat dat profile in gebruik was, terwijl ik zeker was dat al mijn firefox windows gesloten waren. Heb zo een paar keer geprobeerd firfox opnieuw te starten, en heb uiteindelijk de optie 3vraag dit iedere keer als firefox opstart" uitgevinkt, maar lukte nog steeds niet. Kheb dus nieuw profile aangemaakt, maar nu ben ik al mijn bookmarks kwijt, mijn paswoord en form informatie, skins, extensions, ... alles dus. Hoe zet ik da profile terug naar mijn Default, want da sta nergens in de opties, en ook nie in hun help file...

Exit

Legacy Member
check eens de map docs en sett/user/app sets/mozilla/ .... een html file met bookmarks ...

kijk in taakbeheer of alle firefoxen zijn gesloten, reboot anders de pc eens ...

Hyperke

Legacy Member
je bent niet de enige met dat soort problemen, dat komt veel voor om eerlijk te zijn .
misschien kan je een googlen , ik weet niet of het je zal helpen, maar ik weet toch een goede oplossing, DIT programma downloaden en ik denk dat je geen problemen meer zal hebben ! Moest je toch wel verkeerde dingen ondervinden, post ze dan hier :niceone:

Bubbling Zombie

Legacy Member
Hyperke zei:
je bent niet de enige met dat soort problemen, dat komt veel voor om eerlijk te zijn .
misschien kan je een googlen , ik weet niet of het je zal helpen, maar ik weet toch een goede oplossing, DIT programma downloaden en ik denk dat je geen problemen meer zal hebben ! Moest je toch wel verkeerde dingen ondervinden, post ze dan hier :niceone:

godverdoemme, kerel, gader nu eens mee stoppen >_<. zeg dan gewoon dat ge't nie weet hé. En van waar haal je dat er nog zo'n problemen zijn? links? fora?


edit : ook al voorgehad : is inderdaad een ietswat achterblijvend proces -> check je takenbeheer !

Hyperke

Legacy Member
op forum van Opera zitten ze FF constant op hun fouten te wijzen, daarmee :love: opera

Bubbling Zombie

Legacy Member
Hyperke zei:
op forum van Opera zitten ze FF constant op hun fouten te wijzen, daarmee :love: opera

sure, op firefox fora doen ze da niet :ironic:

als ge al de negatieve dingen van de anderen moet aanpakken ipv uw eigen positieve dingen... met wat zijt ge dan bezig joh :-/

Hyperke

Legacy Member
*negeer*

OT : ga eens zoeken op het Operaforum, daar staat iets over u probleem (ma ik geef de directe link niet, simpleweg omdat ik het zelf vergeten ben )

Smashy

Legacy Member
Hyperke zei:
*negeer*

OT : ga eens zoeken op het Operaforum, daar staat iets over u probleem (ma ik geef de directe link niet, simpleweg omdat ik het zelf vergeten ben )
links geve waar men niet achter vraagt doe je constant maar als er iemand link vraagt ben je het vergeten? tof :ironic:

icerulez

Legacy Member
Kheb et gevonden, was blijkbaar probleem da nogal veel netscape browser af en toe hebben. gewoon
-p profilename
toevoegen aan het doelpad bij de snelkoppeling.

MasterViVi

Legacy Member
Hyperke zei:
*negeer*

OT: probeer is naar een website te surfen, bv www.opera.com
als da niet gaat , probeer dan te reinstalle


Sorry, maareuh, you suck. We zijn hier om problemen op te lossen, niet om ze te negeren. Go have some fun with your Opera.

Cyberkef

Legacy Member
icerulez zei:
Ik koos voor Default (mijn profile), maar dan zij hij dat dat profile in gebruik was, terwijl ik zeker was dat al mijn firefox windows gesloten waren. Heb zo een paar keer geprobeerd firfox opnieuw te starten, en heb uiteindelijk de optie 3vraag dit iedere keer als firefox opstart" uitgevinkt, maar lukte nog steeds niet.
Ik had gehoopt dat ze die stomme fout er met de 1.0 eindelijk hadden uitgehaald maar nog steeds nie merk ik ook zelf. Met java heeft FF nog steeds datzelfde probleem (al sinds 0.7)...

Als je dat voorhebt moet je op CTRL-ALT-DEL doen en in taakbeheer firefox.exe handmatig afsluiten, dan kun je terug met je gewone profile erop.

Hyperke

Legacy Member
MasterViVi zei:
Sorry, maareuh, you suck. We zijn hier om problemen op te lossen, niet om ze te negeren. Go have some fun with your Opera.


*reported*

vote +1 BAN

Bubbling Zombie

Legacy Member
Hyperke zei:
*reported*

vote +1 BAN

1. je hebt de topicstarter niet geholpen, je komt gewoon overal af met je opera/linux bullshit
2. drie vierde van uw posts hier bestaat uit oftewel 1 oftewel *reported*
3. goed dat wij u zo snel niet reporten hé
4. vote -1 ban : 't is niet omdat het u nie aansta dat hij wegmoet

Cyberkef

Legacy Member
jaja tis allang goed, discussieerders! tprobleem is opgelost!

Case closed... nah
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan