daFour
Legacy Member
hoiz
ik weet niet als dit al gepost is maar kzal het toch ff delen met jullie
om uwe firefox nog vlugger te doen surfen doet ge dit
In de adresbalk van de browser voert u about:config in. U krijgt hierop een reeks instellingen te zien, alfabetisch geordend. In de lijst moet u drie velden aanpassen: bij network.http.pipelining moet de waarde veranderen naar "true", bij network.http.pipelining.maxrequest vult u de waarde 25 in en ook bij network.http.proxy.pipelining moet "true" staan. Tenslotte creëert u een nieuwe variabele door met de rechtermuis te klikken en New/Integer te kiezen. U geeft deze variabele de naam nglayout.initialpaint.delay en de waarde 0.
dit heb ik zelf ook gedaan en het resultaat is wow
vliegeen
ik weet niet als dit al gepost is maar kzal het toch ff delen met jullie
om uwe firefox nog vlugger te doen surfen doet ge dit
In de adresbalk van de browser voert u about:config in. U krijgt hierop een reeks instellingen te zien, alfabetisch geordend. In de lijst moet u drie velden aanpassen: bij network.http.pipelining moet de waarde veranderen naar "true", bij network.http.pipelining.maxrequest vult u de waarde 25 in en ook bij network.http.proxy.pipelining moet "true" staan. Tenslotte creëert u een nieuwe variabele door met de rechtermuis te klikken en New/Integer te kiezen. U geeft deze variabele de naam nglayout.initialpaint.delay en de waarde 0.
dit heb ik zelf ook gedaan en het resultaat is wow
vliegeen

