Defnerd
Legacy Member
Wanneer ik firefox probeer op te starten krijg ik volgende error:
"XULRunner
Couldn't read the application.ini"
Nu, ik heb met internet explorer al naar een oplossing gezocht en er wordt aan de mensen met hetzelfde probleem aangeraden om firefox opnieuw te installeren. Ik heb firefox volledig verwijderd, uninstall via configuratiescherm en de mappen waar het geinstalleerd was verder handmatig verwijderd. Daarna de laatste nieuwe firefox gedownload en geïnstalleerd. Alles werkt dan perfect tot ik mijn pc herstart, dan krijg ik opnieuw dezelfde error. Hierdoor moet ik heel deze procedure herhalen.
Heeft er iemand enig idee om het probleem te verhelpen? Alvast bedankt.
"XULRunner
Couldn't read the application.ini"
Nu, ik heb met internet explorer al naar een oplossing gezocht en er wordt aan de mensen met hetzelfde probleem aangeraden om firefox opnieuw te installeren. Ik heb firefox volledig verwijderd, uninstall via configuratiescherm en de mappen waar het geinstalleerd was verder handmatig verwijderd. Daarna de laatste nieuwe firefox gedownload en geïnstalleerd. Alles werkt dan perfect tot ik mijn pc herstart, dan krijg ik opnieuw dezelfde error. Hierdoor moet ik heel deze procedure herhalen.
Heeft er iemand enig idee om het probleem te verhelpen? Alvast bedankt.