Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is juist ie die afwijkt van het default; hoe hij de websites interpreteert t.o.v firefoxFraggie zei:ik vind gewoon, hoe meer je kan afwijken van het 'default' hoe makkelijker je veiligheid opbouwd
zit wel iets in, ma dan spreken we over 2 totaal andere dingeniTeRuMs zei:het is juist ie die afwijkt van het default; hoe hij de websites interpreteert t.o.v firefox
da is waar, kwilde gewoon een beetje aanvullenFraggie zei:zit wel iets in, ma dan spreken we over 2 totaal andere dingen


(kies "Sign in anyway " )
snappie snappieeen lange arm hebbentergemble zei:klik hier om Opera 7.6 preview4 te dlde . Nu kan je gmail openen met opera(kies "Sign in anyway " )
(tis nog een beta , ma binnen een paar weken gaat het officieel uitkome )
als ge goede bronnen hebt moet ge u niets aantrekke van die bannersnappie snappie

En het onthoudt je downloadgeschiedenis, dus gewoon alles wat je met FF heb gedownt zie je staan!!! Enorm handig.
anders zou je wel weten dat die functie bij Opera veel duidelijker , handiger , geordend en gedetailleerd iswa wilt ge eigenlijk met die benchmarks bewijzen, want die slaan totaal nergens op. staat nie eens bij waarover dat het gaat, ergens iets van users pc's, maar das dan ook alles.Hyperke zei:
opera is betalend en op deze pc is opera niet sneller, althans dat gevoel heb ik helemaal niet.

Hyperke zei:en daarbij is opera wel gratis als ge der iets van kent![]()


relatief weinig M$ SuCk posts gelezen,

Hyperke zei:ma als IE nie werkt , kunt ge nog altijd MSN Explorer gebruiken, en da weten er nie veel zenne (voor homebanking en applicaties enzo )


hoe komt ge der bij dat ik op 2 pentums werk? en wat heeft dat te maken met het snelheidsverschil tussen 2 browsers op 1 zelfde pc?Hyperke zei:ik kan het geloven als ge werkt op een pentiummeke of 2 :ironic:
en daarbij is opera wel gratis als ge der iets van kent![]()