Archief - firefox/ie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iterums

Legacy Member
Fraggie zei:
ik vind gewoon, hoe meer je kan afwijken van het 'default' hoe makkelijker je veiligheid opbouwd
het is juist ie die afwijkt van het default; hoe hij de websites interpreteert t.o.v firefox

Fraggie

Legacy Member
iTeRuMs zei:
het is juist ie die afwijkt van het default; hoe hij de websites interpreteert t.o.v firefox
zit wel iets in, ma dan spreken we over 2 totaal andere dingen

[BAT] Brambo

Legacy Member
ik heb een vreemd probleem met firefox, ik kan www.gmail.com bv niet openen, dan krijg ik die MS zoekpagina (dacht dat die dus IE was...)
prentje hier: www.frensj.info/fotos/firefox-msn.jpg

en ik heb gmail al wel kunnen openen, maar door problemen met de proxy enzo (zie hier ) weet ik niet meer zeker of da doen wel me of zonder proxy was... maar ik krijg in ieder geval met proxy timeout (terwijl opera dan gewoon werkt) en zonder proxy krijg ik nu dus die msn-search :evil:

edit: kkrijg dees ook in menne Mozilla 1.7.1, alsk proxy daar aanzet gaget wel (als de proxy werkt tenminste...) en anders diezelfde zoekpagina

[BAT] Brambo

Legacy Member
ik blijf ook bij opera, en da is menne standaard browser, maar die kan gmail niet opene e slimmen ;) moet ge active-x ondersteuning voor hebbe :)

Mr. White

Legacy Member
Ik vind het de max van een browser, de beste waarmee ik ooit al heb gewerkt.
En het onthoudt je downloadgeschiedenis, dus gewoon alles wat je met FF heb gedownt zie je staan!!! Enorm handig.

Maar nu zit ik wel met een vraagje: af en toe krijg ik het bericht "Het document bevat geen gegevens" terwijl wanneer ik ok druk het document toch laad.
Hoe krijg ik dit bericht weg?

Greetz

flashmaker

Legacy Member
Het document bevat geen gegevens, die error kreeg ik vroeger ook heel vaak, bijna op elke pagina, heb ik dus mijn pc eens moeten formatteren en FF dus direct geinstalleerd en toen had hij dat ook al, maar ik had ook panda antivirus geinstalleerd en na het deinstalleren hield het op. Misschien heb jij ook toevallig een panda AV?

Hyperke

Legacy Member
En het onthoudt je downloadgeschiedenis, dus gewoon alles wat je met FF heb gedownt zie je staan!!! Enorm handig.

nogmaals, blijkbaar heb je nog geen Opera geprobeerd ;) anders zou je wel weten dat die functie bij Opera veel duidelijker , handiger , geordend en gedetailleerd is

Skratz

Legacy Member
Hyperke zei:
idd , Opera is beter en vooral SNELLER

BENCHMARKS

TWEAK TIPS
wa wilt ge eigenlijk met die benchmarks bewijzen, want die slaan totaal nergens op. staat nie eens bij waarover dat het gaat, ergens iets van users pc's, maar das dan ook alles.
als ge iets met benchmarks wilt bewijzen, doe het dan tenminste met wetenschappelijk onderbouwde resultaten+uitleg.

bovendien kunt gij onmogelijk zwart op wit bewijzen dat opera beter is, enkel en alleen om dat gij dat nu vind.
opera is betalend en op deze pc is opera niet sneller, althans dat gevoel heb ik helemaal niet.

Hyperke

Legacy Member
opera is betalend en op deze pc is opera niet sneller, althans dat gevoel heb ik helemaal niet.

ik kan het geloven als ge werkt op een pentiummeke of 2 :ironic:

en daarbij is opera wel gratis als ge der iets van kent ;)

Bubbling Zombie

Legacy Member
Hyperke zei:
en daarbij is opera wel gratis als ge der iets van kent ;)

't is 't principe é ket ;)

anyway - ik gebruik zowel firefox (laptop) als mozilla suite (desktop) en ben van beiden meer dan tevreden :)

IE gebruik ik soms nog om bepaalde websites-in-ontwerp te bekijken -> vergeet niet dat de meesten nog altijd met IE surfen (en relatief weinig M$ SuCk posts gelezen, :niceone: )

Hyperke

Legacy Member
ma als IE nie werkt , kunt ge nog altijd MSN Explorer gebruiken, en da weten er nie veel zenne (voor homebanking en applicaties enzo )

relatief weinig M$ SuCk posts gelezen,

weinig is relatief he :niceone:


ps : m$ sucks :unsure:

:rofl:

Bubbling Zombie

Legacy Member
Hyperke zei:
ma als IE nie werkt , kunt ge nog altijd MSN Explorer gebruiken, en da weten er nie veel zenne (voor homebanking en applicaties enzo )

:wtf:

msn explorer is zo mogelijk nog een grotere ramp dan IE

imo natuurlijk

m$ si teh pwn :unsure:

Skratz

Legacy Member
Hyperke zei:
ik kan het geloven als ge werkt op een pentiummeke of 2 :ironic:

en daarbij is opera wel gratis als ge der iets van kent ;)
hoe komt ge der bij dat ik op 2 pentums werk? en wat heeft dat te maken met het snelheidsverschil tussen 2 browsers op 1 zelfde pc?

en waar moet ik iets van kennen? hoe ge uzelf terug bijbrengt na het krijgen van een spontane epileptie aanval veroorzaakt door die flashing banners?
of verklaart ge hier openelijk dat ge een pikkedief zijt en andere mensen aanmoedigt dezelfde wandaden te plegen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan