revolutioner
Legacy Member
Had Flash geinstalleerd, werkte normaal, computer hangt vast dus moest ik hem zo uitzetten. En Vista gaat dan naar zo een back-up van paar dagen terug, flash niet geinstalleerd MAAR hij staat wel in het register ofzo, want als ik het opnieuw wil installeren lukt het niet meer.
Hoe verhelp ik dit ?
Hoe verhelp ik dit ?
