TitaTovenaartje
Legacy Member
Als ik vroeger foto's wou bekijken op mijn pc, dan opende hij dat in windowsviewer. en dan kon ik dmv mijn pijltjes toets naar de volgende gaan enzoverder.
Maar nu opent die dat in IE en (ik heb niet veranderd) nu kan ik ook niet meer gewoon naar de volgende gaan
ad:
Weet iemand waar ik dat moet aanpassen?
Tita
Maar nu opent die dat in IE en (ik heb niet veranderd) nu kan ik ook niet meer gewoon naar de volgende gaan
ad: Weet iemand waar ik dat moet aanpassen?
Tita