Archief - ftp (me=noob)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scorpion007

Legacy Member
ik zou graag bestanden van ftp server downloaden (nee , geen warez deze keer :p). Welke programmas moet ik hier zoal voor gebruiken , ik heb smart ftp staan maar volges mij is da nu ook nie alles ze. Ik heb een ftp adres waarvan ik moet downloaden , hoe doe ik da dan , gewoon erges invulle of zo :s.

thx al é , als ik nen thread over het hoofd gekeke zen waar al den uitleg instaat , zeg et mij ff , dan delete ik deze ;)

Vladimirvlad

Legacy Member
Hoi, download FlashFXP ! Dan gewoon die ftp-link invullen als url/ftp en dan connecteren ;) Eventueel in de opties "use passive mode" wegvinken ;)

Vladimir

thugdre

Legacy Member
smartftp zeg je? dan moet je hier zijn, dan legt telenet het zelf netjes voor je uit

scorpion007

Legacy Member
ok , ik hem flashfxp , ik heb ook een ftp , mer em zegt iedere keer connection failed

ik doe gewoon quick connect , en paste die link in den url box , pas en username worde nie ingevult... Hoe komt da :s

scorpion007

Legacy Member
aja , kzit op poort 21 , is da de goeie ?

heeft er iemand btw een werkende ftp (die zeker werkt dus) , zoda ik kan teste da et on den ftp ligt , en nie on men pc

thugdre

Legacy Member
Cuteftp

/edit: kan ook gewoon zijn dat de ftp site niet werkt/plat ligt

scorpion007

Legacy Member
khem er ondertusse al 5 geprobeert :p

heeft er iemand ne link die ECHT werkt , indien die nie al te proper is , pm ten ... Gewoon ne werkende link , maak nie uit wa er opsta

scorpion007

Legacy Member
geen warez zette é :p , als het warez is , pm et mij of zo , ist nen legalen , post em ier :d

scorpion007

Legacy Member
thugdre geeft geen link ;)
thx , kga es me den diene probere , et maak mij echt nei uit wa er op sta , kmoe gewoon ene hemme die me zekerheid werkt

thugdre

Legacy Member
thugdre gaf je wel een link

wanneer je goed kijkt naar mijn eerste post dan zie je het woordje "hier" in het donkergrijs staan, dat wil zeggen dat je er op kan klikken en dat je dan naar een website gaat, maw een link. Snapie?

Vladimirvlad

Legacy Member
sorry voor de warez-post, maar had geen andere ftp-server ... Was een kant ook wa uitgelokt, maar kom. Zal er op letten volgende keer da toch nie te doen ;)

I'm really sorry ...

Vladimir

Exit

Legacy Member
hebt ge firewalls staan? dan moet ge zien da da prog doorkan ...
router....

Starfish084

Legacy Member
ik heb een ftp-prograama,maar vind geen goede sites met goede links,weet er iemand een paar goede sites staan?greetz

Featherfoot

Legacy Member
Starfish084 zei:
ik heb een ftp-prograama,maar vind geen goede sites met goede links,weet er iemand een paar goede sites staan?greetz

kijk, ga gewoon naar google en typt daar iets in van: '"ftp+servers+list"
wie weet ebde prijs?

en ffs, leert niemand hier nog fatsoenlijk nederlands int school?
prograama = programma!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan