nee, ik heb het over dit :
1)Een eerste mogelijkheid bestaat erin om net voor de 10 GB te disconnecten en dan 36 hr full speed (350KB/s) te downloaden. Resultaat : 9,5 GB + 40 GB = 49.5 GB. Wanneer nu terug de 36 hr disconnect komt zit je op smallband.
2)Een tweede mogelijkheid die nog meer oplevert is gebruik maken van een router, deze zorgt ervoor dat je heel snel disconnect en reconnect. Ipv net voor de 10 GB te disconnecten, doe je het nu voor de 7 GB !!! (das het moment waarop ze een mail sturen en de volgende keer dat je reconnect op smallband zit). Dus disconnecten VOOR 7GB, 36 hr fullspeed downloaden, je krijgt disconnect MAAR je blijft op fullspeed want pas nu krijg je je mail dat je bij de volgende login op smallband zal komen. Resultaat : 6.5 GB + 40GB (eerste disconnect)+ (40GB (tweede disconnect) = 86,5 GB !!!!
3) Als je nu kijkt naar je volume op de site zal je merken dat de volle datatransfer zelfs niet geregistreerd staat, enkel de upload zal kloppen
4) Heb je nog niet genoeg, koop dan 1 volumepack, download er 4,5 GB van, disconnect en dan terug 36 hr fullspeed. Resultaat : 86,5 GB + 4.5GB + 40 GB = 131 GB !!!
Maakt ook niet uit, waar en wat kan ik downloade zodat een verbinding blijft zonder dat de server disconnect na 36hr?