Daedie
Legacy Member
Yo,
heb me recent een G11 aangeschaft van Logitech. Op zich een fijn toetsenbord buiten het feit dat op willekeurige momenten mijn systeem begint te haperen waarbij ook het G11 toetsenbord aan en uit flikkert op hetzelfde ritme als de freezes zeg maar (de belichting gaat uit en aan en het toetsenbord reageert in periodes wel en niet). Het gebeurt ongeveer 1e keer per avond gamen.
Iemand enige idee hoe ik dat kan verhelpen? heb er topics over gevonden maar allemaal zonder replies (andere fora).
Systeem:
Q6600
4GB ram
8800GTX
moederbord weet ik niet precies meer
Windows 7 64bit
G11 logitech
Razer Lachesis
heb me recent een G11 aangeschaft van Logitech. Op zich een fijn toetsenbord buiten het feit dat op willekeurige momenten mijn systeem begint te haperen waarbij ook het G11 toetsenbord aan en uit flikkert op hetzelfde ritme als de freezes zeg maar (de belichting gaat uit en aan en het toetsenbord reageert in periodes wel en niet). Het gebeurt ongeveer 1e keer per avond gamen.
Iemand enige idee hoe ik dat kan verhelpen? heb er topics over gevonden maar allemaal zonder replies (andere fora).
Systeem:
Q6600
4GB ram
8800GTX
moederbord weet ik niet precies meer

Windows 7 64bit
G11 logitech
Razer Lachesis