the_avatar
Legacy Member
yo,
Ik zit met het volgend probleem:
als ik met vista muziek wil afspelen krijg ik de melding: "geen audioapparaten geinstalleerd", en kan de muziek niet afspelen. onderaan staat er een symbooltje van een luidspreker, en een rood bolletje met een kruis in.
als ik onder ubuntu muziek afspeel, speelt het wel af maar is er geen geluid.
Ik heb al geprobeerd met nieuwe drivers te installeren, maar er gebeurd nog steeds niets.
btw het is een acer aspire 5920
alvast bedankt!
Maarten
Ik zit met het volgend probleem:
als ik met vista muziek wil afspelen krijg ik de melding: "geen audioapparaten geinstalleerd", en kan de muziek niet afspelen. onderaan staat er een symbooltje van een luidspreker, en een rood bolletje met een kruis in.
als ik onder ubuntu muziek afspeel, speelt het wel af maar is er geen geluid.
Ik heb al geprobeerd met nieuwe drivers te installeren, maar er gebeurd nog steeds niets.
btw het is een acer aspire 5920
alvast bedankt!
Maarten