Cartek
Legacy Member
Ik heb mijn pc via tones laten samenstellen en gekocht na 26 juni, dus zou ik in aanmerking moeten komen voor een gratis upgrade naar windows7.
Echter zegt men bij tones, omdat ik de EOM versie heb van vista dat dit niet mogelijk is. (waarom heeft men mij niet geinformeerd toen ik hem kocht?)
Nu vroeg ik mij af of ik de volle pot moet betalen of toch ergens korting kan krijgen?
Echter zegt men bij tones, omdat ik de EOM versie heb van vista dat dit niet mogelijk is. (waarom heeft men mij niet geinformeerd toen ik hem kocht?)
Nu vroeg ik mij af of ik de volle pot moet betalen of toch ergens korting kan krijgen?