bountty
Legacy Member
Ik zit sinds deze middag met een probleem: via het thuisnetwerk (D-LINK router) heb ik geen toegang meer tot het internet, sites kunnen dus niet worden geopend. De laptops kunnen het draadloos netwerk wel detecteren, maar er geen verbinding met maken, en dus ook geen verbinding tot het internet.
Als ik kijk bij Netwerken staat er dat ik verbonden ben met het netwerk, en op de pagina van de router (192.1....) staat er 'Online' maar ik kan dus geen internetpagina's openen of mijzelf aanmelden op MSN.
Het lijkt dus alsof ik wel verbinding kan maken met de router, maar dat het daar misloopt en er geen verbinding is met het internet. Naar mijn weten zijn er geen instellingen veranderd.
Iemand die weet wat het probleem kan zijn?
Bedankt alvast
.
Als ik kijk bij Netwerken staat er dat ik verbonden ben met het netwerk, en op de pagina van de router (192.1....) staat er 'Online' maar ik kan dus geen internetpagina's openen of mijzelf aanmelden op MSN.
Het lijkt dus alsof ik wel verbinding kan maken met de router, maar dat het daar misloopt en er geen verbinding is met het internet. Naar mijn weten zijn er geen instellingen veranderd.
Iemand die weet wat het probleem kan zijn?
Bedankt alvast
.
. Hopelijk komt het niet meer voor. Misschien was er een slecht contact, alhoewel dat ik geen kabels heb verwisseld.