COOLKILLer
Legacy Member
Ik heb een film op analoge camera op mijn pc gezet (via tv-kaart)
in het formaat DVD ==> da word dus een mpeg met DVD functie ofzo iets
nu volg ik dus deze tutorial: http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=136
en sla het stuk waar ze de avi omzetten naar mpeg al over.
Ik heb geen ac3 geluid in die mpeg en sla dat stuk dus ook over.
dus gebruik ik alleen de mpeg waar het geluid al in zit en ga zo verder en brand het op dvd
maar er is dus geen geluid bij, ook als ik in de tempDVD/AUDIO_TS/ (op HD) kijk staat daar niks in...
hoe kan ik nu het geluid van de mpeg halen en omzetten naar DVD geluid???
in het formaat DVD ==> da word dus een mpeg met DVD functie ofzo iets
nu volg ik dus deze tutorial: http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=136
en sla het stuk waar ze de avi omzetten naar mpeg al over.
Ik heb geen ac3 geluid in die mpeg en sla dat stuk dus ook over.
dus gebruik ik alleen de mpeg waar het geluid al in zit en ga zo verder en brand het op dvd
maar er is dus geen geluid bij, ook als ik in de tempDVD/AUDIO_TS/ (op HD) kijk staat daar niks in...
hoe kan ik nu het geluid van de mpeg halen en omzetten naar DVD geluid???