Vladimirvlad
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik zou mijn avator op deze forum willen wijzigen, maar telkens ik mijn .gif-bestand wil uploaden, zegt hem dat die te groot is
ad:
Ook als ik hem upload op een site en dan een link geef, blijf ik het probleem ondervinden :doh: :doh:
Is het mogelijk om een gif-bestand te "comprimeren" zonder te veel verlies aan kwaliteit ?
Ook is er naar 't schijnt de mogelijkheid om foto's zo te "comprimeren" zodat die minder plaats innemen ...
Kan me iemand me uitleggen hoe je dit kunt doen ???
Vladimir
Ik zou mijn avator op deze forum willen wijzigen, maar telkens ik mijn .gif-bestand wil uploaden, zegt hem dat die te groot is
ad: Ook als ik hem upload op een site en dan een link geef, blijf ik het probleem ondervinden :doh: :doh:
Is het mogelijk om een gif-bestand te "comprimeren" zonder te veel verlies aan kwaliteit ?
Ook is er naar 't schijnt de mogelijkheid om foto's zo te "comprimeren" zodat die minder plaats innemen ...
Kan me iemand me uitleggen hoe je dit kunt doen ???
Vladimir

