>P>Rushbunny
Legacy Member
Kerels,
een stomme vraag maar geen easy antwoord denkek.
Voor gebruik opt werk zou ik graag volgende smilies willen gebruiken.
http://by9v64.bayer-ag.com/w-agora-pub/help/de/smilies.htm
Probleem is dat ik deze enkel kan saven als .bmp en niet als .gif, terwijl mijn collega dit wel kan (zelfde systeem - beide win XP).
Bewegende smilies zijn er dus niet, afbeelding wel.
Iemand een ideeke, iets met instellingen ofzo ?
Merci alvast
een stomme vraag maar geen easy antwoord denkek.
Voor gebruik opt werk zou ik graag volgende smilies willen gebruiken.
http://by9v64.bayer-ag.com/w-agora-pub/help/de/smilies.htm
Probleem is dat ik deze enkel kan saven als .bmp en niet als .gif, terwijl mijn collega dit wel kan (zelfde systeem - beide win XP).
Bewegende smilies zijn er dus niet, afbeelding wel.
Iemand een ideeke, iets met instellingen ofzo ?
Merci alvast

