RAFCRIK
Legacy Member
Ik ben van plan (juist op het nippertje, typisch mijn luiheid) om "gratis" up te graden naar windows 7. Ik heb namelijk een laptop gekocht in oktober.
Mijn vraag is echter wat er dan gebeurt met mijn exemplaar van Vista. Per slot van rekening heb ik daar toch ook DVD's van gebrand ondertussen. Vervalt de product key daarvan nu ofzo?
Anders gezegd, wat heb ik nog aan die DVD's van Vista?
Mijn vraag is echter wat er dan gebeurt met mijn exemplaar van Vista. Per slot van rekening heb ik daar toch ook DVD's van gebrand ondertussen. Vervalt de product key daarvan nu ofzo?
Anders gezegd, wat heb ik nog aan die DVD's van Vista?
