BL@DE
Legacy Member
Ik heb een een groot probleem. In mijn Taakbeheer staat er 2 keer explorer.exe en 1 keer iexplorer.exe! Da is een domme trojan of virus. Als ik op msn gaat stuur hij automatisch da door naar iedereen. Ik heb gevonden waar ze staan: c:\Windows\sytem32, de files zijn explorer.exe, IEXPLORER.exe, useriniti32.exe en bsfirst2.txt. Maar ik kan ze niet verwijderen.
ad:
Kan iemand mij helpen??
Hoe zou ik die files moeten verwijderen?
ad: Kan iemand mij helpen??
Hoe zou ik die files moeten verwijderen?
