Flurk
Legacy Member
mijn 9500Pro is dus stuk gegaan, en nu heb kik mij een 6600 GT aangeschaft, probleem is, ik steek da kabelke vanachter in mijn pc en in mijn tv (van s-video naar scart) ik stel alles in (pal-B - tv primair, cloon,) en ik krijg geen beeld op mijn AV kanaal. nochatns werkte alles vroeger perfect op mijn 9500Pro.
iemand een oplossing ?
iemand een oplossing ?