TaucHeR
Legacy Member
ioo
sinds kort heb ik een externe hd gekocht. (wd 250gig)
Wanneer ik probeer om het apparaat veilig te verwijderen, krijg ik het bericht: "kan het apparaat momenteel niet verwijderen, probeer het later opnieuw".
'K dacht eerst dat het één of ander prog was die nog een bestand had geload staan van m'n externe hd (daemon tools..) Maar nadat ik al m'n progs heb afgesloten (zowel in m'n system tray als bij m'n processen in taakbeheer) blijf ik dat bericht krijgen en kan ik dus m'n hd niet veilig verwijderen.
ik heb ook al eens m'n pc gereboot en dan eens geprobeerd maar zonder succes.
iemand een idee wat het prob zou kunnen zijn?
tia
sinds kort heb ik een externe hd gekocht. (wd 250gig)
Wanneer ik probeer om het apparaat veilig te verwijderen, krijg ik het bericht: "kan het apparaat momenteel niet verwijderen, probeer het later opnieuw".
'K dacht eerst dat het één of ander prog was die nog een bestand had geload staan van m'n externe hd (daemon tools..) Maar nadat ik al m'n progs heb afgesloten (zowel in m'n system tray als bij m'n processen in taakbeheer) blijf ik dat bericht krijgen en kan ik dus m'n hd niet veilig verwijderen.
ik heb ook al eens m'n pc gereboot en dan eens geprobeerd maar zonder succes.
iemand een idee wat het prob zou kunnen zijn?
tia