Arkaine
Legacy Member
ik heb 2 schijven C en D
op D staan documenten, op C alles geïnstalleerd
C wil ik formateren en windows vista home preimum opnieuw installere (32 bit)
hoe moet dat?
ik heb in't begin zo 2 recovery discs moeten maken, als ik die bij het opstarten insteek en op F9 - F 12 zit te rammen voor het opstartmenu komt er nooit 'opstarten van DVD' zoals zou moeten als ik snel even google
als ik de discs insteek zie ik wel dat ze vol data staan en het zouden moeten doen.
Ja het is een legale versie. Hoe formateer ik de schijf? Ik sta tot op een punt dat ik mijn haar wil uittrekken, kuding al zeker 15 keer heropgestart en hopen dat er wel es opstarten van schijf zou bijstaan maar helaas.
Wat een frustrerend kutgedoe
edit: stap voor stap antwoorden aub, of ik ga er geen snars van begrijpen!
op D staan documenten, op C alles geïnstalleerd
C wil ik formateren en windows vista home preimum opnieuw installere (32 bit)
hoe moet dat?
ik heb in't begin zo 2 recovery discs moeten maken, als ik die bij het opstarten insteek en op F9 - F 12 zit te rammen voor het opstartmenu komt er nooit 'opstarten van DVD' zoals zou moeten als ik snel even google
als ik de discs insteek zie ik wel dat ze vol data staan en het zouden moeten doen.
Ja het is een legale versie. Hoe formateer ik de schijf? Ik sta tot op een punt dat ik mijn haar wil uittrekken, kuding al zeker 15 keer heropgestart en hopen dat er wel es opstarten van schijf zou bijstaan maar helaas.
Wat een frustrerend kutgedoe
edit: stap voor stap antwoorden aub, of ik ga er geen snars van begrijpen!