Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
n0sTRa zei:'k gebruik altijd dBpowerAMP Music Converter. hier te downen.
Ge hebt er geen tutorials voor nodig want tis zo simpel as iets![]()
hf

))Is da erg dattem na wma ript? Kem just paar dage geleden 15tal cd's geript en ja, ge kunt al raden, ja, in wmaEyeBallz zei:bij wmp: tabblad 'rippen'
wel zien da bij uw opties uwen destination folder juist sta, en zien da em ript naar mp3 (standaard ript em naar wma (duuh))
wel zien da ge de juiste codec hebt
sinds da wmp kan rippe heb ik audiograbber buitegezwierd
btw wa ge ook kunt doen is rippe me wmp naar wma, en dan me db poweramp converte naar mp3 (wederom me de juiste codec)
Wa ist verschil? Want alléja, kweet wma is ook vrij veel gebruikt, dus kzou 't ni weten...TiGrOnX zei:Is da erg dattem na wma ript? Kem just paar dage geleden 15tal cd's geript en ja, ge kunt al raden, ja, in wmaWa ist verschil? Want alléja, kweet wma is ook vrij veel gebruikt, dus kzou 't ni weten...
Das alles? Want k peis da 'k op mijne mp3 speler WEL wma kan afspelen. Heb verschillende wma liedjes en nooit problemen.Bubbling Zombie zei:da's rot als ge bv nen mp3 speler hebt <_<
TiGrOnX zei:Das alles? Want k peis da 'k op mijne mp3 speler WEL wma kan afspelen. Heb verschillende wma liedjes en nooit problemen.
maar mijn ipod mini kan dat dus al niet hé :-/ (voor de rest