Archief - Hoe vaak formatteert ge?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe vaak format ge?


  • Totaal aantal stemmers
    246
  • Opiniepeiling gesloten.

Fix0r

Legacy Member
alleen als ik een virus heb da ik er ni afkrijg ofzo, of als ik probleme in windows krijg ofzo..., das soms wel veel werk om al mijn moederbord programs te installe op mijn pc ze :p jah ben nogal lui :D

Inspector Monkfish

Legacy Member
Zelden wegens gebrek aan een tweede harde schijf om mijn....euhm...belangrijke info op te slaan.

seatboy

Legacy Member
1 keer per maand formateren??? Waar is dat dan wel goed voor?

Ik heb mijn pc nog nooit geformateerd en die blijft gewoon even goed werken als in het begin.

Mss ligt het eraan hoe je je pc onderhoudt (virusscan, defragmentatie,...)

scorpion007

Legacy Member
als er iets mis / kapot is , voor de rest onderhoud ik mijn schijfkes wel goe , iedere week virusscan / defragmentatie / adaware full system en smart scans

Tweak37

Legacy Member
scorpion007 zei:
als er iets mis / kapot is , voor de rest onderhoud ik mijn schijfkes wel goe , iedere week virusscan / defragmentatie / adaware full system en smart scans

idem, behalve dan da ik eht 1 keer per jaar doe om gewoon is met een schone lei te beginnen....

verder enkel bij problemen ofzo... nooit eigelijk :)

breez

Legacy Member
vroeger deed 'k da af en toe es

ondertussen ist al bijna een jaar geleden en nie van plannen te formatteren ook.

[NeO]-mtr

Legacy Member
Enkel wanneer het echt moet, tegenwoordig.
Vroeger vaak om de 3 maand es, meestal voor ik naar ne lan ga. :)

Preske

Legacy Member
jaarlijks.

buiten de occasionele, onherstelbare mayor fuckup van m'n systeem.
valt gelukkig niet veel voor.

Gentille

Legacy Member
heb mij pc ook nog nooit geformateerd, wel regelmatig virusscan en spywarescan en nu en dan keer een defragmentatie

Dakantochnie

Legacy Member
Ik onderhoud mijn schijf wel goed (virsscans, en alle andere rommel die lang duurt), maar na een jaar wordt uw Windows zooo traag (als ge minstens 1 programma per dag (de)installeert toch).

-Helld0g-

Legacy Member
2-3x/jaar - meestal is de aanleiding een virus of een verkeerde file dak ergens gedelete heb :)

gelukkig heb ik altijd mn permanente stuff op een tweede partitie (muziek en grote files, films ed)

Typhon`

Legacy Member
alleen als er zware problemen zijn, feitelijk gemiddeld 1 keer om de 2 jaar dus...

The Patriot

Legacy Member
1 keer per maand ...

Toch :

Ik werk met ad-aware
jv 16 powertools
norton anti virus

mijn pc'tje is meestal spyware en virusvrij toch formateer ik elke maand, mijn pc gaat ervan rapper werken .... en alle brol die toch blijft staan is er eens af ....

Quxan

Legacy Member
al 2 keer in 3 jaar...
Enkel alst volledig fucked up is.

Af en toe scannen met Adaware, Spybot, Virusscan, Microsoft anti-spyware en jv16powertools om mn register te kuisen.

Khaat het om backups te nemen van data die belangrijk is maar toch die €0.25 van een cdr nie waard is. Dus bijna nooit format.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan