Fatalix
Legacy Member
Ok, ik had echt ff geen id waar ik het zou neerplanten..hier dus maar.
Kvroeg mij af of ik een serv kan hosten met mijn telenet expressnet + lijntje..
Als ik serv-u instel enz enz enz..kunnen andere gebruikers gewoon niet connecten naar mij. (geen firewall e .d. aanwezig).
Lijkt wel of port 20/21 geblockt wordt ofzo?
Tia!
Kvroeg mij af of ik een serv kan hosten met mijn telenet expressnet + lijntje..
Als ik serv-u instel enz enz enz..kunnen andere gebruikers gewoon niet connecten naar mij. (geen firewall e .d. aanwezig).
Lijkt wel of port 20/21 geblockt wordt ofzo?
Tia!