gforceken
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik heb onlangs een nieuw Mobistar-abonnement 1 Gb datatrafiek op mijn HTC diamond II.
Op dit ogenblik staat mijn internetconnectie de hele tijd op, met als gevolg dat mijn batterij minder lang meegaat.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Bestaat er eventueel een programma of de internetconnectie automatisch op te starten 2 x per uur en automatisch te laten afsluiten? Dat die tijdens die 2 keren, de mails checken, treads binnenhalen ?
Iemand ?
mvg,
Ik heb onlangs een nieuw Mobistar-abonnement 1 Gb datatrafiek op mijn HTC diamond II.
Op dit ogenblik staat mijn internetconnectie de hele tijd op, met als gevolg dat mijn batterij minder lang meegaat.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Bestaat er eventueel een programma of de internetconnectie automatisch op te starten 2 x per uur en automatisch te laten afsluiten? Dat die tijdens die 2 keren, de mails checken, treads binnenhalen ?
Iemand ?
mvg,