Archief - Hulp bij Asus laptop Eee pc series 4G

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sameram1101

Legacy Member
Deze laptop heb ik mogen lenen van men mama,
men broer heeft er 's nachts opgezeten.

Nu is er iets mee aan de hand, maar ik heb niet echt een idee wat.....

Ik ben van plan om een Xp erop te zetten
via boot uit Usb.


Ik heb nu al 2 versies geprobeerd (xp3) maar hij wil niet installeren.

Als hij opstart krijg ik enkel een zwart scherm met
nog een kleine 6 0 2
of zoiets.


Iemand een idee wat er aan de hand is
en wat ik er eventueel aan kan doen?

Preske

Legacy Member
sameram1101 zei:
Deze laptop heb ik mogen lenen van men mama,
men broer heeft er 's nachts opgezeten.

Nu is er iets mee aan de hand, maar ik heb niet echt een idee wat.....

Ik ben van plan om een Xp erop te zetten
via boot uit Usb.


Ik heb nu al 2 versies geprobeerd (xp3) maar hij wil niet installeren.

Als hij opstart krijg ik enkel een zwart scherm met
nog een kleine 6 0 2
of zoiets.


Iemand een idee wat er aan de hand is
en wat ik er eventueel aan kan doen?

sorry hoor, maar ten eerste is dit het verkeerde forumonderdeel, (ik zal het wel verplaatsen)
en ten tweede "er is iets mee aan de hand" is alles behalve een uitleg.

Dus wat is/was het probleem?
Wat is de reden waaruit jij besloot dat er "iets aan de hand was"?
Was hij traag, starte hij niet meer op, kreeg je een bepaalde error of scherm te zien?

edit;
aan de mods, moest dit verkeerd staan, m'n excuses, maar aangezien het een windowsprobleem leek, is dit volgens mij de juiste plaats.

Exit

Legacy Member
Thread opgekuist.

Zoals Preske al aangeeft.
sameram1101;12658821 Nu is er iets mee aan de hand zei:
Wat doet hij nog en wat niet?
stond er windows XP op?
wrs sata hdd dus XP setup zal die hdd al niet vinden om te installeren.

X-Miner

Legacy Member
602 is een tamelijk bekende foutcode. Oververhitting van de batterij. Gelukkig kan je dit simpel oplossen. Onderaan de laptop zit een klepje dat je kan losmaken waar de batterij achter zit. Neem de batterij en leg ze gedurende enkele uren in de vriezer. Dit zorgt ervoor dat de electrolieten zich terug "binden". Steek ze er terug in en alles gaat in orde zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan