Forza
Legacy Member
Jipikajooooooo 
Nee minder goed nieuws
Na een kleine maand of zo spywarevrij geweest te zijn starte ik mijn geliefde enemy territory daarnet eens op. Aangezien ik lag had en dacht dit ligt aan mijn firewall schakelde ik hem welgeteld 17 minuten uit. Wanneer ik terugkom had ik het vlaggen.
https://www.beyondgaming.be/archive/software.22/super-trojan-horse.280120
Het gaat dus over deze thread. Mijn ongelooflijk spywaregeval is terug. Ik dacht van, achtervolgt dit mij dan overval en ik ging eens kijken by zonelab firewall.
http://users.pandora.be/forza/spyisback.JPG
Kijk die acces attempts eens... En ik bleef kijken blijkt: elke drie seconden komt er 1tje bij
Mijn ctrl alt del is ook weer fucked up en wat dat daar rechts beneden wilt zeggen weet ik niet.
Is er een manier om dien systeembeheer terug te 'unlocken' ?
Met al die aanvallen.. Is het mogelijk om te traceren van waar deze komen en eventueel een nieuw ip aanvragen of zo ? (Belgacom adsl)
Het ga nogal wijd ze ...
Een wanhopige forza
ad:

Nee minder goed nieuws

Na een kleine maand of zo spywarevrij geweest te zijn starte ik mijn geliefde enemy territory daarnet eens op. Aangezien ik lag had en dacht dit ligt aan mijn firewall schakelde ik hem welgeteld 17 minuten uit. Wanneer ik terugkom had ik het vlaggen.
https://www.beyondgaming.be/archive/software.22/super-trojan-horse.280120
Het gaat dus over deze thread. Mijn ongelooflijk spywaregeval is terug. Ik dacht van, achtervolgt dit mij dan overval en ik ging eens kijken by zonelab firewall.
http://users.pandora.be/forza/spyisback.JPG
Kijk die acces attempts eens... En ik bleef kijken blijkt: elke drie seconden komt er 1tje bij

Mijn ctrl alt del is ook weer fucked up en wat dat daar rechts beneden wilt zeggen weet ik niet.
Is er een manier om dien systeembeheer terug te 'unlocken' ?
Met al die aanvallen.. Is het mogelijk om te traceren van waar deze komen en eventueel een nieuw ip aanvragen of zo ? (Belgacom adsl)
Het ga nogal wijd ze ...
Een wanhopige forza
ad:



Menne virusscan vindt nix meer, hitmanpro en dien nieuwe antispyware tool van microsoft kunnen ook nix vinden.
)
