Alcatrazz
Legacy Member
Ik heb I-Tunes een tijdje terug geinstalleerd, vroeger stond al mijne muziek mooi in 3 mapkes, ma sinds ik da heb geinstalled staat al mijne muziek in 100 verschillende mapkes ofzo, en de extensie van die bestandjes is nu vaak .m4u
Weet er iemand od ge da ongedaan kunt make ofzo, want da is echt zeeeer onoverzichtelijk nu, en in elke map maar 1 liedje ofzo.
Weet er iemand od ge da ongedaan kunt make ofzo, want da is echt zeeeer onoverzichtelijk nu, en in elke map maar 1 liedje ofzo.
