Rexel
Legacy Member
Hellokes
Heb een samsung omnia I900 gsm. ik heb mijn wifi ingesteld zodat ik thuis met men phone op internet kan. wat gebeurd er als ik men gsm niet gebruik of als ik geen verbindingen heb met men router start hij telkens mobistar internet op (betalend dus) weet iemand hoe ik dit kan afzetten zodat ik geen internet verbinding maak met men gsm provider maa alleen met men router?
Heb een samsung omnia I900 gsm. ik heb mijn wifi ingesteld zodat ik thuis met men phone op internet kan. wat gebeurd er als ik men gsm niet gebruik of als ik geen verbindingen heb met men router start hij telkens mobistar internet op (betalend dus) weet iemand hoe ik dit kan afzetten zodat ik geen internet verbinding maak met men gsm provider maa alleen met men router?