Baloo
Legacy Member
Dit dialoogvenster krijg ik iedere keer wanneer ik naar hotmail surf , of andere datagegevens verzend .
Na meerdere malen geprobeerd te hebben ,
kreeg ik deze niet weg

Zie hier de foto
Iemand die iets weet wat ik hieraan kan doen ?
Greetz,
Vanguard
Na meerdere malen geprobeerd te hebben ,
kreeg ik deze niet weg

Zie hier de foto
Iemand die iets weet wat ik hieraan kan doen ?
Greetz,
Vanguard
