Archief - IE icon :O

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lagoas

Legacy Member
Yoow,

alweer een dom vraagje (xp :doh: )

maat van mij opent zijn html files met IE,
*vink always open with...


maar da icoontje verschijnt niet,

iemand die dit al gezien heeft?

Indien ik het probeer met andere programma's,
verschijnt het icon van dat prog wél :eek:

enkel indien ik ze laat openen met IE verschijnt dat icoontje niet :(


iemand?

:eek: :confused:




*edit : bij extra - mapopties - file types

daar associeert hij html files met IE,
en daar is het icoontje wel aanwezig :crazy: :crazy:

Lagoas

Legacy Member
helaas
rebooten verandert niets aan deze (kleine) zaak,
ik denk dat dit gewoon aan Windows ligt,
ergens een reg key die gewijzigd is ofzo,
I dunno, ach ja, geen groot probleem,
ik kon het maar vragen hé :niceone:

Japy

Legacy Member
Ik heb dat probleem ook maar alleen als ik html files opslaag als .htm dan krijg ik gewoon notepad incoontje.
Op school krijg ik dat icoontje wel, mischien ligt het aan de os.

thuis hem ik xp home op school is het xp pro ...

nogmaals is alleen als ik als .htm opslaag met .html heb ik dit niet.

Lagoas

Legacy Member
dat ligt gewoon aan uw verwijzing denk ik
bij tools - folder options - file types

maar in mijn geval staat dit correct :eek: :eek:

Exit

Legacy Member
verandert het daar eens naar totaal ander ico file .... verandert het dan? daarna terug naar ie icoon zetten en checken

Lagoas

Legacy Member
Exit zei:
verandert het daar eens naar totaal ander ico file .... verandert het dan? daarna terug naar ie icoon zetten en checken

ik heb da idd geprobeerd,
maar nadien blijft het probleem.


raar hé :crazy: :crazy:

:eek: :eek:

Exit

Legacy Member
ander icoon neemt ie wel? maar bij ie icoon kiezen niet .. tja, dan zal er nie echt veel aan te doen zijn, wrs in register iets aan te passen ....

Lagoas

Legacy Member
Exit zei:
ander icoon neemt ie wel? maar bij ie icoon kiezen niet .. tja, dan zal er nie echt veel aan te doen zijn, wrs in register iets aan te passen ....


exactly,
en daarom dat ik het hier kwam vragen :applause:

missch weet onze Steven hier wel iets meer,
of een andere freak :D

(no offence, ma Steven is the registry man :applause: )

Exit

Legacy Member
kijk eens in regedit:
HKEY_CLASSES_ROOT\htmlfile\DefaultIcon
staat hier bij default (wel 2k) => C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe,1
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan