Lagoas
Legacy Member
Yoow,
alweer een dom vraagje (xp :doh: )
maat van mij opent zijn html files met IE,
*vink always open with...
maar da icoontje verschijnt niet,
iemand die dit al gezien heeft?
Indien ik het probeer met andere programma's,
verschijnt het icon van dat prog wél
enkel indien ik ze laat openen met IE verschijnt dat icoontje niet
iemand?

*edit : bij extra - mapopties - file types
daar associeert hij html files met IE,
en daar is het icoontje wel aanwezig

alweer een dom vraagje (xp :doh: )
maat van mij opent zijn html files met IE,
*vink always open with...
maar da icoontje verschijnt niet,
iemand die dit al gezien heeft?
Indien ik het probeer met andere programma's,
verschijnt het icon van dat prog wél
enkel indien ik ze laat openen met IE verschijnt dat icoontje niet
iemand?

*edit : bij extra - mapopties - file types
daar associeert hij html files met IE,
en daar is het icoontje wel aanwezig
