gms
Legacy Member
Ik heb 2 windows XP profesional pc's en één ervan heeft een raar probleem
Bij het opstarten is in taskmanager IEXPLORE.EXE al aanwezig en neemt veel geheugen weg, maar er zijn geen vensters van internet explorer open, na veel zoeken op het net heb ik gevonden dat dat een trojan kan zijn maar als ik security task manager opstart dan blijkt dat de IEXPLORE.EXE die opstart het gewone internet explorer opstartbestand van microsoft te zijn
Ik heb gezocht in msconfig en in de run mappen in de registry maar nergens iets gevonden
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen
Thanks
Bij het opstarten is in taskmanager IEXPLORE.EXE al aanwezig en neemt veel geheugen weg, maar er zijn geen vensters van internet explorer open, na veel zoeken op het net heb ik gevonden dat dat een trojan kan zijn maar als ik security task manager opstart dan blijkt dat de IEXPLORE.EXE die opstart het gewone internet explorer opstartbestand van microsoft te zijn
Ik heb gezocht in msconfig en in de run mappen in de registry maar nergens iets gevonden
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen
Thanks