spray-bunny
Legacy Member
Hoi,
Mijn Xp pro SP3 heeft deze morgen de geest gegeven. Gezien er nog wat bestanden opstaan die belangrijk zijn, heb ik een nieuwe installatie XP pro SP3 naast de bestaande geïnstalleerd.
Nu wil ik op mijn beveiligde account van mijn eerste installatie geraken. Als ik op die account klik komt er op: "Acces denied". Ik weet mijn paswoord van de account, maar ik vind niet waar ik dit kan invullen om er op te geraken.
Iemand die me uit de nood kan helpen?
ad:
Grtz
Mijn Xp pro SP3 heeft deze morgen de geest gegeven. Gezien er nog wat bestanden opstaan die belangrijk zijn, heb ik een nieuwe installatie XP pro SP3 naast de bestaande geïnstalleerd.
Nu wil ik op mijn beveiligde account van mijn eerste installatie geraken. Als ik op die account klik komt er op: "Acces denied". Ik weet mijn paswoord van de account, maar ik vind niet waar ik dit kan invullen om er op te geraken.
Iemand die me uit de nood kan helpen?
ad:Grtz