azerty
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een gratis emailprovider die toelaat om de emails op te halen via pop (outlook express,...)
www.gmx.net gebruikte ik vroeger, maar dat lukt niet meer.
Iemand suggesties ?
Kom aub niet af met yahoo & yahoopopper, heb 't getest en werkt niet goed...
www.gmx.net gebruikte ik vroeger, maar dat lukt niet meer.
Iemand suggesties ?
Kom aub niet af met yahoo & yahoopopper, heb 't getest en werkt niet goed...