Lots02
Legacy Member
The title says it all 
Na mijn pc opgestart te hebben, gebeurt het vaak dat internet explorer niet wil openen, of traag wil openen, of een minuut erna blokkeert (als er meerdere pagina's open staan). Dan krijg ik het bericht om ofwel naar de mainpage te gaan, ofwel de laatste browsersessie terug te openen.
Hoe kan ik dit verhelpen? Want 't is wel enorm irritant

Na mijn pc opgestart te hebben, gebeurt het vaak dat internet explorer niet wil openen, of traag wil openen, of een minuut erna blokkeert (als er meerdere pagina's open staan). Dan krijg ik het bericht om ofwel naar de mainpage te gaan, ofwel de laatste browsersessie terug te openen.
Hoe kan ik dit verhelpen? Want 't is wel enorm irritant
