Lipke
Legacy Member
Hello,
mijn kameraad hier op kot kan niet meer op internet en we weten niet hoe dit komt, de andere mensen aangesloten op dezelfde modem hebben wel internet dus...
Maandag zat hij op msn en ineens valt het internet uit en sindsdien ligt het nog altijd uit.
De netwerkkaart is niet kapot volges apparaatbeheer.
Iemand die hier een oplossing voor heeft?
mvg,
mijn kameraad hier op kot kan niet meer op internet en we weten niet hoe dit komt, de andere mensen aangesloten op dezelfde modem hebben wel internet dus...
Maandag zat hij op msn en ineens valt het internet uit en sindsdien ligt het nog altijd uit.
De netwerkkaart is niet kapot volges apparaatbeheer.
Iemand die hier een oplossing voor heeft?
mvg,