brainwashed
Legacy Member
hey
ik heb een klien probleempje .
soms open men pc zomaar en voor niks 50 soms 60 internet explorer venster
en dat is echt wel soms lastig want na een paar seconden sluit die al de venster weer ook die gene die ik hep open gedaan en mappen enzo die ik hep open gedaan .
wat kan dat zijn en wat kan ik er tegen doen ?
ad:
kan dat spyware brol zijn enzo ?
ik heb een klien probleempje .
soms open men pc zomaar en voor niks 50 soms 60 internet explorer venster
en dat is echt wel soms lastig want na een paar seconden sluit die al de venster weer ook die gene die ik hep open gedaan en mappen enzo die ik hep open gedaan .
wat kan dat zijn en wat kan ik er tegen doen ?
ad: kan dat spyware brol zijn enzo ?