Draego
Legacy Member
Kheb hier ff search gedaan en vond er ene paar topics over, maar niet echt oplossing voor mijn probleem... 
Men Internet Explorer is zaterdag gecrasht terwijl men broer er opzat en sindsdien werkt da ding dus nt meer
Kheb altijd "De pagina kan niet worden weergegeven."
Nuja broer raadde aan om Mozilla te installeren, emmk dan ook gedaan, maar daar geraak ik nt mee op netbanking (wa nodig is voor mijn pa
) en das dus een probleem... Dus willk Internet Explorer terug ma da lukt me dus niet 
Heb al herinstall geprobeerd ---> Setup voltooit niet omdat er nieuwere versie gevonden ins
Heb al Update geprobeerd ---> Update is in andere taal dan vorige versie
Heb al ie.df file gezocht ofzo (stond in andere topic) en install geduwd, ma ge hebt cd rom met Windows Xp SP 2 nodig, en kheb enkel 1 dusja :]
Internet Explorer van uw pc wissen kon niet dachtik dus iemand andere oplossingen voor me mss?
Alvast bedankt!!

Men Internet Explorer is zaterdag gecrasht terwijl men broer er opzat en sindsdien werkt da ding dus nt meer
Kheb altijd "De pagina kan niet worden weergegeven."
Nuja broer raadde aan om Mozilla te installeren, emmk dan ook gedaan, maar daar geraak ik nt mee op netbanking (wa nodig is voor mijn pa
) en das dus een probleem... Dus willk Internet Explorer terug ma da lukt me dus niet 
Heb al herinstall geprobeerd ---> Setup voltooit niet omdat er nieuwere versie gevonden ins
Heb al Update geprobeerd ---> Update is in andere taal dan vorige versie
Heb al ie.df file gezocht ofzo (stond in andere topic) en install geduwd, ma ge hebt cd rom met Windows Xp SP 2 nodig, en kheb enkel 1 dusja :]
Internet Explorer van uw pc wissen kon niet dachtik dus iemand andere oplossingen voor me mss?
Alvast bedankt!!
ad: