SpitFire88
Legacy Member
Door een nieuwe router (+andere lijn) te installeren, hebben alle computers een nieuw Ip gekregen; 2 pc's gingen meteen online, maar de twee andere pc's willen niet online gaan. Het juiste Ip is 81.82. .. Die twee die niet online graken hebben 192.168. ... Door de verbindig te herstellen, lukt het ook niet.
Nu wou ik naar Dos gaan (uitvoeren-command) om daar ipconfig/release te doen, maar dit gaat niet op beide computers, hij wil de command niet openen!
Ik krijg deze opmerking:
C:\WINDOWS\System32\command.com
C:\WINDOWS\System32\autoexec.nt Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft toepassingen. Kies sluiten of negeren.
Hoe kan je die command terug doen werken?
Nu wou ik naar Dos gaan (uitvoeren-command) om daar ipconfig/release te doen, maar dit gaat niet op beide computers, hij wil de command niet openen!
Ik krijg deze opmerking:
C:\WINDOWS\System32\command.com
C:\WINDOWS\System32\autoexec.nt Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft toepassingen. Kies sluiten of negeren.
Hoe kan je die command terug doen werken?



maar ondertussen is da al opgelost.