blackredthunder
Legacy Member
Goeiedag
Sinds ik Windows 7 heb valt mijn draadloze internetconnectie soms weg op random momenten.
Het ligt niet aan de router en/of aan mijn signaalsterkte;
met draad werkt het internet constant, router valt ook niet uit, signaalsterkte staat op 100%, 2 playstations vallen nooit uit met draadloos...
Alle pc's hier hadden eerst vista staan en hadden nooit dit probleem. Sinds de installatie van windows 7 valt bij de pc's soms het draadloze uit.
Is dit een bug in windows 7, moet er iets afgevinkt worden...?
heb al de optie: 'dit apparaat mag uitgeschakeld worden om energie te besparen' afgevinkt, maar dit hielp niet.
BlackRedThunder
Sinds ik Windows 7 heb valt mijn draadloze internetconnectie soms weg op random momenten.
Het ligt niet aan de router en/of aan mijn signaalsterkte;
met draad werkt het internet constant, router valt ook niet uit, signaalsterkte staat op 100%, 2 playstations vallen nooit uit met draadloos...
Alle pc's hier hadden eerst vista staan en hadden nooit dit probleem. Sinds de installatie van windows 7 valt bij de pc's soms het draadloze uit.
Is dit een bug in windows 7, moet er iets afgevinkt worden...?
heb al de optie: 'dit apparaat mag uitgeschakeld worden om energie te besparen' afgevinkt, maar dit hielp niet.
BlackRedThunder

