dead squad
Legacy Member
daarstrax had ik hier geen internet thuis. er staan hier 2 pc's, een van mij en een van men ouders.ik starte men pc op en toen ik op internet ging, kwam er een venster op waar ik kon kiezen: annuleren of offline werken.
Nu had ik op die offline gedrukt. Ondertussen gaat men internet al terug, want nu zit ik op die van men ouders. Maar ik kan nog steeds niet op de mijne. telkens als ik internet open komt men startpagina er op en vanboven offline mode. ook Msn, steam, enz kan ik niet openen.
ik heb Telenet en pc's staan in verbinding met router. Hoe krijg ik die offline mode weg en terug men normaal internet?
alvast bedankt
Nu had ik op die offline gedrukt. Ondertussen gaat men internet al terug, want nu zit ik op die van men ouders. Maar ik kan nog steeds niet op de mijne. telkens als ik internet open komt men startpagina er op en vanboven offline mode. ook Msn, steam, enz kan ik niet openen.
ik heb Telenet en pc's staan in verbinding met router. Hoe krijg ik die offline mode weg en terug men normaal internet?
alvast bedankt
)