GhO$T
Legacy Member
Heb hier msn draaien (wie niet :ironic: ), maar den helft van den tijd als ik mij daarop aanmeld kwam er dan zo'n oud vensterke van windows messenger dat ik op een andere locatie aangemeld was...
nu dan met die microsoft anti-spyware te draaien vroeg die uitdrukkelijk als hij windows messenger mocht verwijderen of blokkeren of weet ik veel, ikke dus heel content direct van ja geklikt,
maar nu ligt men pc hier aan en staat MSN messenger afgemeld; en begint er hier plots ne man of 2 te zeveren tegen ik
; blijkt dus dat dieje windows messenger gewoon staat te draaien en mij automatisch aangemeld heeft zonder dat er ergens een icoontje van staat of gelijk wat :doh:
hoe geraak ik verlost van dat onding
nu dan met die microsoft anti-spyware te draaien vroeg die uitdrukkelijk als hij windows messenger mocht verwijderen of blokkeren of weet ik veel, ikke dus heel content direct van ja geklikt,
maar nu ligt men pc hier aan en staat MSN messenger afgemeld; en begint er hier plots ne man of 2 te zeveren tegen ik
; blijkt dus dat dieje windows messenger gewoon staat te draaien en mij automatisch aangemeld heeft zonder dat er ergens een icoontje van staat of gelijk wat :doh:
hoe geraak ik verlost van dat onding