Archief - IRQL not less or equal blue screen error

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dogchild

Legacy Member
sinds enkele dagen krijg ik op willekeurige momenten een blue screen met die error. tijdens het surfen , vooral , of eigenlijk meestal. weet iemand waar ik de oplossing kan / moet zoeken ? ik heb reeds win 7 opnieuw geinstalleerd .
alvasr bedankt voor de hulp .

Dogchild

Legacy Member
De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000007e (0xffffffffc0000005, 0xfffff88000f3e93f, 0xfffff880031d7778, 0xfffff880031d6fd0). Er is een dump opgeslagen in: C:\Windows\MEMORY.DMP. Rapport-id: 121809-28470-01.

Dogchild

Legacy Member
Exit is da gewoon vanuit windows 7 opstarten , want ik krijg bij de 3.5 dat het niet compatibel is met mijn besturingssysteem .

Dogchild

Legacy Member
ah vanavond opstarten via die cd en dan na 8 uur de results hier posten ?

Dogchild

Legacy Member
Exit hij heeft 1 * alles doorgelopen zonder enige error is het echt nodig day hij 8 uur loopt ?

Exit

Legacy Member
laat een paar runs doen, moet daarom geen 8u zijn, laat een run of 2-3 doen.

in windows eens de videokaart drivers updaten/downgraden ...

Dogchild

Legacy Member
zijn de windows drivers nog niet van ati
zal hem vannacht laten runnen

Dogchild

Legacy Member
heeft 14 passes gedaan en niet 1 error . ik ga nu de recentste drivers installeren voor zowel de grafi kaart als toetsenbord muis combinatie . alleen ondersteunt logitech precies win 7 nog niet

Dogchild

Legacy Member
heb er weer 1 tje gehad nsiproxy.sus en dan de rest er weer achter . iemand die me een oplossing kan bieden ? memstest was zonder fouten

Exit

Legacy Member
nsiproxy.sys wrs.
is een windows 7 file.
telkens deze file of telkens andere?

Dogchild

Legacy Member
telkens een andere ben nu driver genius is aan het laten bollen .eerder deze week was het wfssys .sys ofzo

Skoebiedoe

Legacy Member
Zet de snelheid van uw geheugen eens een beetje lager en kijk dan eens of de fouten nog voorkomen.

Nieuwe pc?

Ook kan je normaal een memtest uitvoeren nog voor win7 opstart.
(heb hier dualboot dus bij mij stopt die automatisch daar om een keuze te maken.
Kan zijn dat je dat bij u moet instellen bij de boot opties dat hem effe wacht voor hij win7 opstart)

Dogchild

Legacy Member
neen het is geen nieuwe pc , recent dat wel maar niet nieuw . memtest heeft 14 of 15 passes gedaan en dit zonder enige fout te laten merken dus mem is ok

Dogchild

Legacy Member
het zijn us radom error's bij die bsod . yk62x64.sys nu weer , ik geraak er echt niet meer ui wijs

Dogchild

Legacy Member
nu weer wfd01000.sys . ik geraak er niet uit wijs , is er echt niemand die me kan helpen om een oplossing te vinden ?

ShPonGle

Legacy Member
dan is het toch je ram, cpu of moederbord, mss leest memtest de results niet goed uit omdat het niet compatibel is.
heb ook tijdje zo'n problemen gehad.
laat er eens slechts 1 ramlat in en check of het nog voorkomt lat per lat in windows 7

S.conceiçao7

Legacy Member
heb je die problemen ook op vista?

heb die bluescreen van IRQ ook gehad , maar da was met vista. op xp ging alles perfect.
dus veranderen (downgraden van OS), kan helpen.

Dogchild

Legacy Member
Vista en dacht upgrade zal oplossing bieden . maar nee onder win 7 nog stees hetzelfde . kan het ook liggen aan hoe je de twee ram latjes plaatst bvb a1 a2 of a1 b1 . do<ngraden op een recent systeem ? lijkt me zo onlogisch

Dogchild

Legacy Member
de twee latjes ram steken nu op A1 en A2 en mijn eerste gevoel is dat het systeem stabieler draait . sneller surfen blijkbaar maar dit kan een totaal verkeerde en voorbarige inschatting zijn he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan