Ge opent uw video daarmee en wanneer het ingeladen is
kan via de menus (file -> save audio peisk) je audio opslaan.
Zet wel in het audio menu de mode op 'direct stream copy'
anders wordt da opnieuw ge-encodeerd of naar Wav omgezet.
Ja kan anders eens zoeken achter een De-Multiplex functie van
een aantal andere freeware programma's, beetje googlen...
Op Doom9.org en digital-Digest.com vindt je da anders wel.