timothy
Legacy Member
Ik wil een grafiek maken in excel die normaal een rechte stijgende lijn moet zijn! Ik zeg wel niet stijgend, want excel neemt gewoon de punten die ik aanduid voor de x-as en voor de y-as neemt hij telkens 0, ook als ik de waarden van de Y-as zet. IK ben zo gefrusteerd op dat klote prog en heb echta alles geprobeerd!! Gaat iemand de uitdaging aan? Het type grafiek moeten punten zijn die ik na het afdrukken zelf kan verbinden naar keuze 
Hier is het document, veel geluk! GVD

Hier is het document, veel geluk! GVD

